1 sep. 2013

14. Choklad och uteblivna promenader

Hej å hå, jobbar på med min app. Känns bra. Däremot bidde det inga promenixer i helgen, som jag faktiskt såg fram emot. För regnigt igår (men åååhh vilken dålig ursäkt... dessutom slutade det regna sen...), för förkyld idag (som om jag inte kunnat gå en liten kort runda...). Jaja, det stod inte på veckans schema, men det kommer det att göra veckan som kommer. Och då godtas inte såna här fjantiga bortförklaringar. Bara så jag vet.
 
En del choklad har slunkit ner i helgen, men mindre än vanligt. Suget har infunnit sig ibland, men på en helt annan nivå än normalt. Inte har jag nallat den minsta lilla bit av ungarnas lördagsgodis heller. Överlag äter jag mindre och är mindre hungrig än förr. Amazing.
 
Nu går vi in på tredje veckan och nu lägger jag till promenader. Så:
5:2
App-träning
Inga sötsaker må-to
Minst två promenader på minst 45 minuter vardera

2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra planering och eftersom det står på internet så är det ju sant så nu måste du ju promenera.Jag har precis varit på mitt första (eller det är det ju verkligen inte om man tänker på hela mitt liv men om man ser tillbaka på de senaste två åren så är det de) gympapass! Det var inte så roligt men lite svettig blev jag och på onsdag ska jag dit igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det, allt som står på internet är sant.

      Första gympapasset på två år, inte dåligt. Tvärtom, jättebra! Själv har jag ett vagt minne av att jag nångång i ett tidigare liv varit på gympa. (Faktum är att jag var på ett gympapass i januari - eller hur Ingrid? - det första på typ 15 år. Och det blev det enda också...)

      Radera